Серіали
[64]
Серіал - поширене та популярне явище сучасного мистецтва, яке використовується (трапляється) переважно в літературі, кіно, телебаченні та анімації; спосіб організації та побудови художніх творів, котрий полягає в тому, що твір складається з багатьох окремих частин, зазвичай відносно невеликого розміру. Як правило, твори серіалу об'єднані спільними персонажами, інколи спільним антуражем подій чи лінійним сюжетом. Проте абсолютна більшість серіалів тримається саме на персонажах.
|
Мультфільми
[67]
Це вид кіномистецтва, твори якого створюють методом покадрової зйомки послідовних фаз руху мальованих (графічна або мальована анімація) або об'ємних (об'ємна або лялькова анімація) картинок.
|
Телешоу [28] | Наше кіно [76] |
Бойовики
[184]
Поєднує в собі драматичний жанр фільму разом з нестримними діями: бійки, автомобільні переслідування, вибухи, стрілянину і тому подібне. Жанр, в основному, показує самостійні намагання героя відновити справедливість, що нерідко переростає у маленьку війну. Проте не слід плутати екшени з фільмами про війну.
|
Жахи
[99]
До фільмів страхів або ж хоррорів належать фільми, що покликані налякати глядача, вселити почуття хвилювання та жаху, створити напружену жахливу атмосферу чи нестерпного очікування чогось жахливого, як-от фільми про вампірів, про зомбі тощо.
|
Комедії
[247]
До цього жанру кіномистецтва залічують фільми, що мають за мету розсмішити глядача, викликати усмішку, поліпшити настрій. Разом з драмою, фільмами жаху та науковою фантастикою, комедія є один з найзагальніших жанрів фільму. Кінокомедія з’явилася майже з виникненням самого кінематографу. Перші комедійні фільми були німі, але попри це вони мали велику популярність серед глядачів навіть після появи звуку.
|
Драми
[285]
П'єса соціального, історичного чи побутового характеру з гострим конфліктом, який розвивається в постійній напрузі. Герої - переважно звичайні люди. Автор прагне розкрити їх психологію, дослідити еволюцію характерів, мотивацію вчинків і дій.
|
Мелодрами
[74]
Жанр кінематографу, твори якого розкривають духовний і чуттєвий світ героїв в особливо яскравих емоційних обставинах на основі контрастів: добро і зло, любов і ненависть і т. п. Так само супроводжується трагічними сценами, але закінчується хеппі-ендом.
|
Пригоди
[166]
На відміну від екшена, акцент зміщено з грубого насильтва до кмітливості та винахідливості героя, уміння перехитрити злодія. У пригодницьких фільмах головний герой повинен оригінально виплутуватися зі складних ситуацій. Також доволі імовірним є хеппі-енд.
|
Військові
[23]
Історичний художній фільм, який реконструює події, що реально відбувалася: війни, бої, амуніцію, зброю, прийоми й організацію бою. У центрі художньої композиції батального фільму зазвичай знаходиться сцена головного бою, зйомки якого поєднують широкі панорамні плани з великими планами героїв фільму.
|
Детективи
[50]
Детектив - різновид пригодницької літератури, передусім прозаїчні твори, в яких розкривається певна таємниця, пов'язана зі злочином. Серед представників цього жанру — Едгар По, Вілкі Коллінз, Артур Конан Дойл, Агата Крісті, Ерл Стенлі Ґарднер та ін. Улюбленцями багатьох читачів стали Нат Пінкертон, Нік Картер, Перрі Мейсон і особливо Шерлок Холмс, чиї розслідування досить заплутаних справ не позбавлені інтелектуальної гри.
|
Історичні
[23]
Різновид фільмів, в яких зображуються конкретні історичні епохи, події та особистості минулого. Жанр перегукується з жанром пригодницького фільму та бойовик а, тому що найчастіше предметом фільму стають драматичні й доленосні події, війни, перевороти і т. п.
|
Спортивні [15] |
Трилери
[218]
Особливий жанр кіно, в яких специфічні засоби повинні викликати у глядачів або читачів тривожне очікування, тривогу, страх. Цей жанр не має чітких меж, елементи трилеру присутні у творах різних жанрів.
|
Фантастика
[123]
Напрямок і жанр художньої кінематографії, який можна охарактеризувати підвищеним рівнем умовності. Образи, події й антураж фантастичних фільмів часто навмисно відсторонені від повсякденної реальності — це може робитися як для досягнення специфічних художніх завдань, добитися яких творцям фільму зручніше засобами фантастики, а не засобами реалістичного кіно, так і просто для розваги глядача (останнє характерно насамперед для жанрового кіно).
|
Фентезі
[71]
Жанр, в якому магія та інші надприродні явища є головними елементами сюжету, теми чи місця дії. Багато історій цього жанру відбуваються у вигаданих світах, де магія є звичною справою. Як правило, від наукової фантастики і літератури жахів фентезі відрізняється відсутністю (псевдо)-наукових та макабричних тем, хоча усі три жанри мають багато спільного.
|
Музичні
[17]
Жанр кіномистецтва, який є намаганням виразними засобами кінематографу знайти візуальний еквівалент музиці. Це рідко вдається тому, що за формою ці два мистецтва дуже відмінні, проте образність є основою для кожного з них. Тому якщо до музичного ряду вдало знайдена драматургія, монтажна ритміка, тональність, колорит та композиція кадрів це створює ще більш хвилюючі образи. Ці образи є симбіозом візуального та музичного мистецтва.
|
Містика [13] |
Документальні
[18]
Документальний фільм - фільм, в основу якого покладені зйомки реальних подій та осіб. Темою для документальних фільмів найчастіше стають історичні події, культурні та соціальні явища, відомі особистості та товариства.
|
Короткометражки [5] | Прем'єри [118] |
1. Боги Єгипту |
2. Людина – швейцарський ніж |
3. Нерв |
4. Мілина |
5. Весільний погром |
6. Загін самогубців |
Режисер: | Денні Бойл |
Актори: | |
Оригінальна назва: | 30 квітня 2008 |
Якість відео: | HD 720 |
Поділіться із друзями: | Відкласти фільм на потім? | Дубляж фільму |
Джамаль Малік, 18-літній сирота з нетрів індійського міста Мумбаї, усього за один крок від перемоги у грі "Хто хоче стати мільйонером?" і виграшу 20 мільйонів рупій. Перервавши гру, його заарештовує поліція за підозрою у шахрайстві. Звідки юнак, який виріс на вулиці, може знати так багато? Виявляється, відповіді на усі запитання хлопцеві підказало... саме життя.
| |