Серіали
[64]
Серіал - поширене та популярне явище сучасного мистецтва, яке використовується (трапляється) переважно в літературі, кіно, телебаченні та анімації; спосіб організації та побудови художніх творів, котрий полягає в тому, що твір складається з багатьох окремих частин, зазвичай відносно невеликого розміру. Як правило, твори серіалу об'єднані спільними персонажами, інколи спільним антуражем подій чи лінійним сюжетом. Проте абсолютна більшість серіалів тримається саме на персонажах.
|
Мультфільми
[67]
Це вид кіномистецтва, твори якого створюють методом покадрової зйомки послідовних фаз руху мальованих (графічна або мальована анімація) або об'ємних (об'ємна або лялькова анімація) картинок.
|
Телешоу [28] | Наше кіно [76] |
Бойовики
[184]
Поєднує в собі драматичний жанр фільму разом з нестримними діями: бійки, автомобільні переслідування, вибухи, стрілянину і тому подібне. Жанр, в основному, показує самостійні намагання героя відновити справедливість, що нерідко переростає у маленьку війну. Проте не слід плутати екшени з фільмами про війну.
|
Жахи
[99]
До фільмів страхів або ж хоррорів належать фільми, що покликані налякати глядача, вселити почуття хвилювання та жаху, створити напружену жахливу атмосферу чи нестерпного очікування чогось жахливого, як-от фільми про вампірів, про зомбі тощо.
|
Комедії
[247]
До цього жанру кіномистецтва залічують фільми, що мають за мету розсмішити глядача, викликати усмішку, поліпшити настрій. Разом з драмою, фільмами жаху та науковою фантастикою, комедія є один з найзагальніших жанрів фільму. Кінокомедія з’явилася майже з виникненням самого кінематографу. Перші комедійні фільми були німі, але попри це вони мали велику популярність серед глядачів навіть після появи звуку.
|
Драми
[285]
П'єса соціального, історичного чи побутового характеру з гострим конфліктом, який розвивається в постійній напрузі. Герої - переважно звичайні люди. Автор прагне розкрити їх психологію, дослідити еволюцію характерів, мотивацію вчинків і дій.
|
Мелодрами
[74]
Жанр кінематографу, твори якого розкривають духовний і чуттєвий світ героїв в особливо яскравих емоційних обставинах на основі контрастів: добро і зло, любов і ненависть і т. п. Так само супроводжується трагічними сценами, але закінчується хеппі-ендом.
|
Пригоди
[166]
На відміну від екшена, акцент зміщено з грубого насильтва до кмітливості та винахідливості героя, уміння перехитрити злодія. У пригодницьких фільмах головний герой повинен оригінально виплутуватися зі складних ситуацій. Також доволі імовірним є хеппі-енд.
|
Військові
[23]
Історичний художній фільм, який реконструює події, що реально відбувалася: війни, бої, амуніцію, зброю, прийоми й організацію бою. У центрі художньої композиції батального фільму зазвичай знаходиться сцена головного бою, зйомки якого поєднують широкі панорамні плани з великими планами героїв фільму.
|
Детективи
[50]
Детектив - різновид пригодницької літератури, передусім прозаїчні твори, в яких розкривається певна таємниця, пов'язана зі злочином. Серед представників цього жанру — Едгар По, Вілкі Коллінз, Артур Конан Дойл, Агата Крісті, Ерл Стенлі Ґарднер та ін. Улюбленцями багатьох читачів стали Нат Пінкертон, Нік Картер, Перрі Мейсон і особливо Шерлок Холмс, чиї розслідування досить заплутаних справ не позбавлені інтелектуальної гри.
|
Історичні
[23]
Різновид фільмів, в яких зображуються конкретні історичні епохи, події та особистості минулого. Жанр перегукується з жанром пригодницького фільму та бойовик а, тому що найчастіше предметом фільму стають драматичні й доленосні події, війни, перевороти і т. п.
|
Спортивні [15] |
Трилери
[218]
Особливий жанр кіно, в яких специфічні засоби повинні викликати у глядачів або читачів тривожне очікування, тривогу, страх. Цей жанр не має чітких меж, елементи трилеру присутні у творах різних жанрів.
|
Фантастика
[123]
Напрямок і жанр художньої кінематографії, який можна охарактеризувати підвищеним рівнем умовності. Образи, події й антураж фантастичних фільмів часто навмисно відсторонені від повсякденної реальності — це може робитися як для досягнення специфічних художніх завдань, добитися яких творцям фільму зручніше засобами фантастики, а не засобами реалістичного кіно, так і просто для розваги глядача (останнє характерно насамперед для жанрового кіно).
|
Фентезі
[71]
Жанр, в якому магія та інші надприродні явища є головними елементами сюжету, теми чи місця дії. Багато історій цього жанру відбуваються у вигаданих світах, де магія є звичною справою. Як правило, від наукової фантастики і літератури жахів фентезі відрізняється відсутністю (псевдо)-наукових та макабричних тем, хоча усі три жанри мають багато спільного.
|
Музичні
[17]
Жанр кіномистецтва, який є намаганням виразними засобами кінематографу знайти візуальний еквівалент музиці. Це рідко вдається тому, що за формою ці два мистецтва дуже відмінні, проте образність є основою для кожного з них. Тому якщо до музичного ряду вдало знайдена драматургія, монтажна ритміка, тональність, колорит та композиція кадрів це створює ще більш хвилюючі образи. Ці образи є симбіозом візуального та музичного мистецтва.
|
Містика [13] |
Документальні
[18]
Документальний фільм - фільм, в основу якого покладені зйомки реальних подій та осіб. Темою для документальних фільмів найчастіше стають історичні події, культурні та соціальні явища, відомі особистості та товариства.
|
Короткометражки [5] | Прем'єри [118] |
1. Боги Єгипту |
2. Людина – швейцарський ніж |
3. Нерв |
4. Мілина |
5. Весільний погром |
6. Загін самогубців |
Режисер: | Роусон Маршалл Тербер |
Актори: | |
Оригінальна назва: | 3 серпня 2013 |
Якість відео: | HDRip |
Поділіться із друзями: | Відкласти фільм на потім? | Дубляж фільму |
Комедія «Ми – Міллери» розповість про те, як непросто буде вдавати з себе зразкову родину чотирьом людям, які ніколи не вирізнялися добропорядністю. Наркоторговець Девід Берк опинився у безвиході – або його чекає розправа, або він має відвезти 2 тони марихуани майже за 3000 км, при цьому перетнути кордон США та Мексики. Нашвидкоруч обзавестися родиною та називатися Міллерами – таке прикриття придумав Девід для своєї справи. Він умовив стриптизерку Роуз, що жила по сусідству, аби та вдавала з себе його дружину. Дітьми стануть скромний безпритульний хлопець Кенні та цинічна хуліганка Кейсі. Дорогою їм доведеться пережити багато непередбачуваних ситуацій, але головну небезпеку становитиме банда наркодилерів, які зацікавлені загарбати їхній вантаж.