Серіали
[64]
Серіал - поширене та популярне явище сучасного мистецтва, яке використовується (трапляється) переважно в літературі, кіно, телебаченні та анімації; спосіб організації та побудови художніх творів, котрий полягає в тому, що твір складається з багатьох окремих частин, зазвичай відносно невеликого розміру. Як правило, твори серіалу об'єднані спільними персонажами, інколи спільним антуражем подій чи лінійним сюжетом. Проте абсолютна більшість серіалів тримається саме на персонажах.
|
Мультфільми
[67]
Це вид кіномистецтва, твори якого створюють методом покадрової зйомки послідовних фаз руху мальованих (графічна або мальована анімація) або об'ємних (об'ємна або лялькова анімація) картинок.
|
Телешоу [28] | Наше кіно [76] |
Бойовики
[184]
Поєднує в собі драматичний жанр фільму разом з нестримними діями: бійки, автомобільні переслідування, вибухи, стрілянину і тому подібне. Жанр, в основному, показує самостійні намагання героя відновити справедливість, що нерідко переростає у маленьку війну. Проте не слід плутати екшени з фільмами про війну.
|
Жахи
[99]
До фільмів страхів або ж хоррорів належать фільми, що покликані налякати глядача, вселити почуття хвилювання та жаху, створити напружену жахливу атмосферу чи нестерпного очікування чогось жахливого, як-от фільми про вампірів, про зомбі тощо.
|
Комедії
[247]
До цього жанру кіномистецтва залічують фільми, що мають за мету розсмішити глядача, викликати усмішку, поліпшити настрій. Разом з драмою, фільмами жаху та науковою фантастикою, комедія є один з найзагальніших жанрів фільму. Кінокомедія з’явилася майже з виникненням самого кінематографу. Перші комедійні фільми були німі, але попри це вони мали велику популярність серед глядачів навіть після появи звуку.
|
Драми
[285]
П'єса соціального, історичного чи побутового характеру з гострим конфліктом, який розвивається в постійній напрузі. Герої - переважно звичайні люди. Автор прагне розкрити їх психологію, дослідити еволюцію характерів, мотивацію вчинків і дій.
|
Мелодрами
[74]
Жанр кінематографу, твори якого розкривають духовний і чуттєвий світ героїв в особливо яскравих емоційних обставинах на основі контрастів: добро і зло, любов і ненависть і т. п. Так само супроводжується трагічними сценами, але закінчується хеппі-ендом.
|
Пригоди
[166]
На відміну від екшена, акцент зміщено з грубого насильтва до кмітливості та винахідливості героя, уміння перехитрити злодія. У пригодницьких фільмах головний герой повинен оригінально виплутуватися зі складних ситуацій. Також доволі імовірним є хеппі-енд.
|
Військові
[23]
Історичний художній фільм, який реконструює події, що реально відбувалася: війни, бої, амуніцію, зброю, прийоми й організацію бою. У центрі художньої композиції батального фільму зазвичай знаходиться сцена головного бою, зйомки якого поєднують широкі панорамні плани з великими планами героїв фільму.
|
Детективи
[50]
Детектив - різновид пригодницької літератури, передусім прозаїчні твори, в яких розкривається певна таємниця, пов'язана зі злочином. Серед представників цього жанру — Едгар По, Вілкі Коллінз, Артур Конан Дойл, Агата Крісті, Ерл Стенлі Ґарднер та ін. Улюбленцями багатьох читачів стали Нат Пінкертон, Нік Картер, Перрі Мейсон і особливо Шерлок Холмс, чиї розслідування досить заплутаних справ не позбавлені інтелектуальної гри.
|
Історичні
[23]
Різновид фільмів, в яких зображуються конкретні історичні епохи, події та особистості минулого. Жанр перегукується з жанром пригодницького фільму та бойовик а, тому що найчастіше предметом фільму стають драматичні й доленосні події, війни, перевороти і т. п.
|
Спортивні [15] |
Трилери
[218]
Особливий жанр кіно, в яких специфічні засоби повинні викликати у глядачів або читачів тривожне очікування, тривогу, страх. Цей жанр не має чітких меж, елементи трилеру присутні у творах різних жанрів.
|
Фантастика
[123]
Напрямок і жанр художньої кінематографії, який можна охарактеризувати підвищеним рівнем умовності. Образи, події й антураж фантастичних фільмів часто навмисно відсторонені від повсякденної реальності — це може робитися як для досягнення специфічних художніх завдань, добитися яких творцям фільму зручніше засобами фантастики, а не засобами реалістичного кіно, так і просто для розваги глядача (останнє характерно насамперед для жанрового кіно).
|
Фентезі
[71]
Жанр, в якому магія та інші надприродні явища є головними елементами сюжету, теми чи місця дії. Багато історій цього жанру відбуваються у вигаданих світах, де магія є звичною справою. Як правило, від наукової фантастики і літератури жахів фентезі відрізняється відсутністю (псевдо)-наукових та макабричних тем, хоча усі три жанри мають багато спільного.
|
Музичні
[17]
Жанр кіномистецтва, який є намаганням виразними засобами кінематографу знайти візуальний еквівалент музиці. Це рідко вдається тому, що за формою ці два мистецтва дуже відмінні, проте образність є основою для кожного з них. Тому якщо до музичного ряду вдало знайдена драматургія, монтажна ритміка, тональність, колорит та композиція кадрів це створює ще більш хвилюючі образи. Ці образи є симбіозом візуального та музичного мистецтва.
|
Містика [13] |
Документальні
[18]
Документальний фільм - фільм, в основу якого покладені зйомки реальних подій та осіб. Темою для документальних фільмів найчастіше стають історичні події, культурні та соціальні явища, відомі особистості та товариства.
|
Короткометражки [5] | Прем'єри [118] |
1. Боги Єгипту |
2. Людина – швейцарський ніж |
3. Нерв |
4. Мілина |
5. Весільний погром |
6. Загін самогубців |
Режисер: | Дин Уайт, Майрзи Алмас |
Актори: | |
Оригінальна назва: | The 100 |
Якість відео: | HDRip |
Поділіться із друзями: | Відкласти фільм на потім? | Дубляж фільму |
Події фантастичного серіалу Сотня починаються з моменту нового відліку часу як для Землі, так і для живих представників людського роду. Виною такого несприятливого збігу обставин стали самі люди, вони розв'язали атомну війну і все, що мали, все живе виявилася знищеним надалі ядерного апокаліпсису планетарного масштабу. Тепер ті хто зміг вижити і вціліти змушені тулитися в космосі. Дванадцять кораблів, які на той момент перебували в космосі об'єдналися в одне ціле, стали рятівним ковчегом під назвою Арка, а залишена внизу планета цілих дев'яносто сім років чахнула під смертельними наслідками радіації.
Через три людських покоління виживання в суворих умовах космосу, борючись з недоліком повітря і провізії, взявши під жорсткий контроль народжуваність і зробивши смерть покаранням за більш тяжкий злочин - вони змогли дожити до того моменту, коли знову з'явилася надія на повернення додому, де э твердий грунт під ногами і свіже повітря в легенях. Але, ніхто з них не міг знати, як там внизу, чи можливо вижити зараз, як сильно все змінилося через такий довгий час. Чекати і думати на жаль залишилося не так довго - Арка вичерпала свій ресурс і у всіх їх залишилося не так вже й багато часу на життя.
Сотня малолітніх злочинців, засуджених за не особливо тяжкі злочини були обрані для першої експедиції на Землю. Саме вони повинні з'ясувати яка обстановка зараз там, чи зможуть бути в безпеці інші, якщо наважаться на повернення і чи буде у всіх шанс вижити після ядерних наслідків. Подолавши небезпечну подорож додому, ступивши вперше в своєму житті на справжній грунт і спробувавши вперше солодкий запах свіжого повітря їх радості не було меж, тепер всі будуть врятовані і тепер не буде ніяких обмежень для вільного життя.
Але, як виявляється не всі, хто залишився на Землі загинули дев'яносто сім років тому. Вони вижили і вони тепер господарі тут. А ті, що прийшли з небес виявляються в ролі непроханих гостей ...